Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Deklaracja dostępności

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sanoku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej sosw.sanok.pl.

 

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

 

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Filmy nie mają napisów dla osób niesłyszących i Głuchych.
  • Alternatywa w postaci tekstu (nie wszystkie pliki graficzne posiadają alternatywny tekst).
  • Kontrast dla treści niebędących tekstem (nie wszystkie pliki graficzne posiadają kontrast).
  • Dokumenty mogą być zapisane w PDF lub w postaci skanów z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji.

 

Treści nieobjęte przepisami

Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

 

Nadmierne koszty

Zapewnienie dostępności elementów wymienionych powyżej oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako nadmierne obciążenie opisane w ustawie o dostępności cyfrowej. Pracujemy nad stopniowym usuwaniem barier.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

 

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Skróty klawiszowe

Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejścia do głównych elementów strony za pomocą przycisku „TAB”.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Grzegorz Kania - mejlowo sosw.poczta@gmail.com lub telefonicznie {TELEFON}.

 

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

 

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do naszej placówki:

  • Osoba kontaktowa: Grzegorz Kania
  • Adres placówki: Sanok ul. Konarskiego 10
  • E-mail: sosw.poczta@gmail.com.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

PLACÓWKA OBECNIE ZLOKALIZOWANA JEST W TRZECH BUDYNKACH PRZEZNACZONYCH NA DZIAŁALNOŚĆ

DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZĄ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W

RÓŻNYM STOPNIU, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI SPRZĘŻONYMI I ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU.

BUDYNEK GŁOWNY OŚRODKA ZNAJDUJE SIĘ PRZY ULICY KONARSKIEGO 10 W SANOKU, DRUGI BUDYNEK PRZY

ULICY LIPIŃSKIEGO 34, A TRZECI PRZY ULICY CEGIELNIANEJ 56. WSZYSTKIE BUDYNKI STANOWIĄ PO CZĘŚCI

PEWNE OGRANICZENIA W DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ, NA TERENIE WOKÓŁ BUDYNKÓW

WYZNACZONO I OZNAKOWANO MIEJSCA PARKINGOWE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

- Kontakt za pomocą poczty elektronicznej

- Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS

lub komunikatorów internetowych

- Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

- Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty

Data dodania: 2025-03-03 13:02:21
Data edycji: 2025-04-03 11:31:38
Ilość wyświetleń: 98

“Wszyscy ludzie z natury pragną wiedzy”

Cytat
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej